CHANYEOL ★//

CHANYEOL WAWA CHANYEOL WAWA . WELCOME TO MY WORLD . IT NICE RIGHT ? I KNEW IT ^_^ . ENJOY READ MY BLOG .:)


★//my new face blogging :DD
posted at: Saturday 29 December 2012 | 08:31 | 0 Love! | Give me some love?



annyeong ! assalamualaikumm . heii lama sudah tidak update kan .
tah apa yang jadi pun tak tahu , oh ! saya nak bnda kat atas tuuu ! anything barang rilakkuma
semuanya comel comel , awww ! geram nya :) hewhew :3
oh yaa . cuti sekolah dah nak habis . alaaa dh nak sekolah , ehh . korang pun mesti ckp mcm tuh jgak kann alahh ngaku jeh . sapa sapa yang sekolahh ada nyacakap mcm tuh... hehe


fuhh ! penatt tau edit blog , naik fening dah kefale saye tauu . mjur tak putus asa
kalau tak hampeh nak jadi mcm nie , bila dah usaha mcm nih lah jd nya . hehe cantik tak ? cantik tak ? hewhew . perasan jer kan , alah tak pe , bia ah . blog saya kanggg ... hakhak >_<

                          untuk orang yang saya sayang , tido enak ye mlm nie . ehh mlm dh ehh . hehe
tu lahh . sibuk dgn blog dek pongg. orang tersayang pun dh tak care . oh ya . kawan saya kan nak pergi luar negara lahh . LUAR NEGARA oooo ~ haha nama nya iqbal . nama penuh aku tak tau . hehe . sory beb tp emng tak tahu . dia nak pergi yaman , jauh uhhh ! isnin nie dia buat pastport . ehh salah eja lahhh . ignore that , kahkah . aku doakan kau berjaya tau ... haaa ! ingad pun nama kau iqbal zaheen kan , kan ? kan ? kan ?

                      hehe biasa lah . bila dh lama tak sekolah otak pun naek karat sudaa . that y aku TAK SABAR NAK PERGI SEKOLAH huahuah , plastik najwa nie , menipu kuat , hehe .k lha penat menaip nya , tak tahan nak tahan mata nie ,. sjee je suruh ttup awal awal . hehe bye ! <3 br="br">
              
                     *  kamshamida for read my blog see u again . ha ! tgk rilakkuma saya pun dah tutup mata , tak tahan dah tuh . hehe byee !




AnnyeongHaseyo ~!


Annyeonghaseyo,welcome to my blog
{change with urs}
: See you soon...~!

My Date :)

S M T W T F S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Latest...

Talk Korean here !

No Harsh Word
Just Be nice here !

leave your footfrint here ! :)